هدیهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

تک هدیه خدا

هدی قبل از تولدش

1391/6/2 14:42
نویسنده : آبجی ضحی
665 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا داشت به من کمک میکرد تا بادکنک ها رو فوت کنم البته اون با ترکوندن بادکنک ها به من کمک میکرد!کلافه

اینجا هم با وسایل تزئینی نشسته!فرشته

اینجا هم خودشو واسم ناز میکنه همراه با کلاه زیبای من!اوه

و در اتمام نشسته توی ظرف غذای مهمون ها امیدوارم فامیل هایی که این عکس رو میبینن حالشون به هم نخوره!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

❤مامان آزی❤
2 شهریور 91 14:45
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
سحر
4 شهریور 91 18:09
تفلد تفلد تفلد عشیشم مبارککککککککک اینم کادوی موقتش
elshan
5 شهریور 91 12:12
che jaleb...manam doos dashtam to zarfaye mamanam beshinam.....kheiliii hal mide