هدیهدی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

تک هدیه خدا

سلام

1391/6/31 16:39
نویسنده : آبجی ضحی
459 بازدید
اشتراک گذاری

من چند روزی نبودم چون رفته بودیم رامسر خیلی خوش گذشت جاتون خالی !

مهم:(من در روزهای مدرسه ممکنه کمتر بیام اینجا مثلا دوهفته یه بار پس از دستم ناراحت نشین)

حالا عکسای شمال رو براتون میزارم:

این عکس خانوادگی ما در بندرانزلی توی مرداب انزلیه

ما با دوست صمیمی م سما اینا رفته بودیم این عکس امیر محمد برادر دوستمه با هدی(رمانتیک)

موقعیت:شب ویلا ی باباجون

اقا جون شما با من نامحرمین چرا دستتون روی گردن منه؟؟؟؟؟؟

فوران احساساتهورا

دو فسقلیخیال باطل

بچه کوالا بالای درخت(تله کابین رامسر بالای کوه)

روس سنگا(تله کابین رامسر بالا ی کوه)

همون جا همراه با من

توی ویلای باباجون روی ملافه و متکا ها

اینحا دریا کناره اومدیم واسه سوار شدن به جت اسکی و چادر زدیم هدی هم داره حرکت مخصوص خودشو که همونح حرکت موشه رو انجام میده!

اینجا مامان و بابا رفتن سوار شن یعنی من و بابا رفتیم و برگشتیم حالا من و هدی تو چادر تنها ییم.

روی شاتل(شیطون کوچولو)

اسمان دریا کنار

خانم نجات غریق

داریم

برمیگردیم توی ویلا هستیم الان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

sahar
31 شهریور 91 11:37
gabli man boodamaaa
مامی امیرحسین(فاطمه)
29 مهر 91 10:19
خوشحالم که بهتون خوش گذشته.کاشکی میشد همدیگه رو ببینیم.ایشالا سال بعد.